+48 42 652 79 44      Panel Klienta
pl
MENU

Zarządzanie dostawami – Obsługa elementów

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów stworzyliśmy system organizacyjny, który pozwala na oszczędność czasu, zmniejszenie kosztów, a także usprawnienie pracy wewnątrz firmy. W zależności od oczekiwań klienta możemy zapewnić pełen zestaw elementów niezbędnych do wykonania zamówienia, lub pracować na elementach przesłanych przez klienta.

Zarządzanie łańcuchem dostaw

W ramach oferty zarządzania łańcuchem dostaw realizujemy:

  • Zakup elementów
  • Śledzenie dostaw (traceability)
  • Zarządzanie magazynem
  • Dostawy Just-in-time

Odpowiednie zarządzanie i optymalizacja gwarantuje korzystną współpracę

Przy stałej współpracy pomagamy klientom zapewnić ciągłość produkcji i płynność finansową poprzez dostosowanie łańcucha dostaw do indywidualnych potrzeb oraz korzystne terminy płatności.

Dział Magazynu i obsługi elementów

Polecamy pełen zakres usług, poznaj naszą ofertę kompleksową

Szukasz dostawcy elektroniki, Partnera EMS? Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu.

Chętnie porozmawiamy o Twoich potrzebach, nasi eksperci są do Twojej dyspozycji.

Linkedin
Anna Kucharczyk

Kierownik ds. Sprzedaży
+48 664 489 324
Preferujesz wysłanie wiadomości? Skontaktuj się z nami poprzez dostępny formularz. 

Linkedin
Agnieszka Jobda

Starszy specjalista ds. sprzedaży
+48 603 163 394
Preferujesz wysłanie wiadomości? Skontaktuj się z nami poprzez dostępny formularz. 

Preferujesz wysłanie formularza? Opisz czego potrzebujesz, a my oddzwonimy lub napiszemy do Ciebie w ciągu 2 dni.

    Administratorem danych jest Printor Sp. z o.o.

    Skontaktuj się z naszym biurem obsługi Klienta

    Telefon 1: +48 42 652 79 44
    Telefon 2: +48 42 942 03 06
    GSM: +48 606 273 189

    Pracujemy od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku.

    Panel Klienta